ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایتی جدید در نوار غزه ۱۱ فلسطینی را به شهادت رساند.
کد خبر: ۱۴۵۲۵۵۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه ۱۱ فلسطینی را به شهادت رساند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در میان شهیدان این جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه، نام چندین کودک به چشم می‌خورد.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای پلیس نوار غزه را در جریان تأمین امنیت ورود کمک‌ها به برخی مناطق شمال نوار غزه، بمباران کردند که در نتیجه این جنایت نیز تمامی نیروهای پلیس حاضر در این محل به شهادت رسیدند و چندین شهروند فلسطینی نیز زخمی شدند.

بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز ۲ فلسطینی شهید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک ساختمان دیگر نیز در منطقه «ارض المفتی» واقع در شمال اردوگاه النصیرات نوار غزه هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

۲ خانه دیگر نیز در اردوگاه «الجدید» منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین نیروهای سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه پیکر ۶ شهید را در شهرک «الامل» واقع در غرب شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه از زیر آوار بیرون آوردند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها